La Fundació Congost Autisme amb la col·laboració de la Fundació ONCE va posar en marxa el projecte “El nostre paper a la societat: projecte de sensibilització sobre l’autisme amb discapacitat intel·lectual associada”.

La intenció del projecte és trencar l’estigma social que tenen les persones amb TEA greument afectades. Per aconseguir aquest objectiu, es desenvoluparan diferents activitats perquè un grup de persones amb TEA, discapacitat intel·lectual associada i greus trastorns de conducta, interactuïn amb els seus conciutadans i, alhora, puguin conèixer el dia a dia d’aquest col·lectiu, mostrant que malgrat tenir TEA i DI associada, tenen un paper a la societat.

Dins d’aquest projecte, es durà a terme l’exposició “Retrats amb personalitat”.

Per aquest motiu es va crear un estudi fotogràfic adaptat a les necessitats de les persones amb autisme greument afectades d’autisme la garriga, on es van fer una sèrie de fotografies que serviran per connectar la seva personalitat amb la societat que els envolta.
Cada retrat de l’exposició s’acompanya d’un peu de foto amb l’adjectiu que més els defineix a cada persona.

L’exposició romandrà oberta del 31 de març al 2 d’abril a Valid World Hall de Barcelona (c/ Buenaventura Muñoz, 6, de Barcelona). El divendres i dissabte de 11:00 a 20:00 i el diumenge de 11:00-18:00.

Aquesta exposició ha rebut el suport de la Fundación ONCE i de la Federació Autisme Catalunya.