Fundació Autisme Congost

Ronda del Carril, 75 1r A
08530 la Garriga (Barcelona)
De dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 18.
Divendres de 9 a 14.

*
En compliment de la llei orgànica de 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal, la Fundació Privada Congost Autisme informa que les seves dades seran incorporades a un fitxer titularitat de la Fundació amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre actes relacionats amb l'entitat. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que marca la legislació vigent adreçant-se a la Fundació Privada Congost Autisme, Ronda del Carril nº 75, 08530 la Garriga, o enviant un correu electrònic a info@autismefundacio.com.

Treballa amb nosaltres

La Fundació Congost Autisme té com a missió millorar la qualitat de vida de les persones amb autisme i és reconeguda a nivell internacional com a pionera en el desenvolupament d’accions i serveis específics per a la seva atenció i tractament.

La clau de l’èxit de la Fundació Privada Congost Autisme rau en les persones que treballen i col·laboren amb nosaltres i que s’esforcen diàriament per aconseguir l’objectiu de satisfer les necessitats de les persones amb autisme. La capacitat de treball en equip, la iniciativa i adaptació són característiques que defineixen els nostres col·laboradors.

La nostra política de recursos humans està orientada a incorporar a la nostra plantilla els millors professionals i a participar en el seu desenvolupament professional i personal.

Per això, la nostra preocupació constant per la seva formació i la nostra aposta per la promoció interna que permet establir plans de carrera que valoren especialment la polivalència funcional.
Si t’identifiques amb aquests valors i t’interessa el nostre projecte, et proposem que t’uneixis a nosaltres.
Si ho desitges, pots enviar-nos el teu C.V. a rrhh@autismefundacio.com.