Vida activa, les dificultats no ens aturen

La Fundació impulsa una campanya de captació de fons per l’adquisició de 6 cadires de rodes manuals, que permetran a persones amb autisme i mobilitat reduida residents de Llar Cottet i Llar Caublanc, desplaçar-se amb facilitat als tallers ocupacionals i a la piscina.

Vull col·laborar

Actualment, un grup de persones amb autisme i problemes de mobilitat, residents a les llars Cottet i Caublanc, tenen greus dificultats per desplaçar-se als tallers ocupacionals o a la psicina per fer activitat física.

Cal adquirir de forma urgent 6 cadires de rodes mauals que permetran aquests desplaçaments i per tant garantiran que puguin fer les activitats terapèutiques com la resta de companys, alhora que facilitaran la gran labor que fan els professionals que els acompanyen.

autisme la garriga és fruit de la iniciativa d’uns pares i unes mares que, a mitjans dels anys setanta i amb un equip de professionals, van dissenyar el projecte.

Els nens i nenes que fa més de 44 anys s’iniciaren al centre educatiu especialitzat en el tractament d’infants amb TEA, embrió de l’actual projecte autisme la garriga, s’han fet grans, i com a la resta de la població, l’envelliment comporta un empitjorament de la mobilitat, que en el cas de les persones amb TEA i discapacitat intel·lectual associada, arriba de forma prematura, agreujada i accelerada.

Tots sabem dels beneficis de portar un model de vida activa, aquestes persones també n’han de poder gaudir. Aconseguim les ajudes tècniques necessàries!

Ara que s’acosta Nadal, regalem vida, regalem qualitat de vida.

Com pots col·laborar?

• A la nostra web fent click aquí.
  • A la plataforma Migranodearena.org
  • Fent una transferència bancària al següent número de compte: ES76 2100 0126 1802 0030 4399

Què farem amb el teu donatiu?

El teu donatiu servirà fer front a les despeses d’adquisició de mascaretes, bates i solucions hidroalcohòliques, que juntament amb les donacions de producte d’aquest tipus que hem rebut, ens han permès i ens permetrà PROTEGIR-LOS i PROTEGIR-NOS de la COVID19.

Altres formes de col·laborar

Donacions de producte, voluntariat, donatius mensuals, llegats… Si vols col·laborar amb nosaltres, trobarem la millor manera. Posa’t en contacte a moc.o1714177105icadn1714177105ufems1714177105itua@1714177105fni1714177105.

Moltes gràcies!

Fes-te donant de la Fundació

La teva col·laboració és imprescindible!

Per portar a terme aquest projecte i molts altres, necesssitem la teva col·laboració. Fes-te donant de la Fundació fent una aportació escollint la quantitat que vols aportar i la periodicitat. El teu donatiu es farà efectiu sota el concepte “Fundació Congost Autisme”. Sempre que vulguis, pots deixar de fer la teva donació periòdica o modificar-ne l’import, adreçant un correu a moc.o1714177105icadn1714177105ufems1714177105itua@1714177105ofni1714177105.

VULL FER UN DONATIU
*
DADES DEL DONANT
*
En compliment de la llei orgànica de 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal, la Fundació Privada Congost Autisme informa que les seves dades seran incorporades a un fitxer titularitat de la Fundació amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre actes relacionats amb l'entitat. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que marca la legislació vigent adreçant-se a la Fundació Privada Congost Autisme, Ronda del Carril nº 75, 08530 la Garriga, o enviant un correu electrònic a moc.o1714177105icadn1714177105ufems1714177105itua@1714177105ofni1714177105.