La COVID19 colpeja la salut de les persones amb autisme, la dels professionals que les atenen, i la de l’organització

La Fundació Congost Autisme impulsa una campanya de captació de fons per tal que les llars residències d’autisme la garriga puguin fer front a les despeses extraordinàries conseqüència de la COVID19.

Vull col·laborar

És difícil no poder abraçar les persones que estimes quan les tens a la vora. Però ara és el que toca, per responsabilitat, per solidaritat, per la salut de tots, per lluitar contra la COVID19.

En el cas de la Júlia, en Sergio i els seus companys d’autisme la garriga, no entenen de distàncies de seguretat. Tenen autisme. Els equipaments de protecció individual són l’element de protecció imprescindible per a ells i per als professionals que els atenen.

Estem molt agraïts per les donacions d’EPI’s rebudes per part de particulars i empreses, però no han estat suficients i hem hagut de fer front a una sèrie de despeses per l’adquisició de mascarets, bates i solucions hidroalcohòliques.

Ajuda’ns a aturar els efectes negatius de la COVID19 sobre la salut de les persones amb autisme i els professionals, i sobre la salut econòmica de l’entitat. DONA per l’adquisició de #EPISxTEA. Protegim-los, protegim-nos, protegim-la.

Com pots col·laborar?

• A la nostra web fent click aquí.
  • A la plataforma Migranodearena.org
  • Fent una transferència bancària al següent número de compte: ES76 2100 0126 1802 0030 4399

Què farem amb el teu donatiu?

El teu donatiu servirà fer front a les despeses d’adquisició de mascaretes, bates i solucions hidroalcohòliques, que juntament amb les donacions de producte d’aquest tipus que hem rebut, ens han permès i ens permetrà PROTEGIR-LOS i PROTEGIR-NOS de la COVID19.

Altres formes de col·laborar

Donacions de producte, voluntariat, donatius mensuals, llegats… Si vols col·laborar amb nosaltres, trobarem la millor manera. Posa’t en contacte a moc.o1714256075icadn1714256075ufems1714256075itua@1714256075fni1714256075.

Moltes gràcies!

Fes-te donant de la Fundació

La teva col·laboració és imprescindible!

Per portar a terme aquest projecte i molts altres, necesssitem la teva col·laboració. Fes-te donant de la Fundació fent una aportació escollint la quantitat que vols aportar i la periodicitat. El teu donatiu es farà efectiu sota el concepte “Fundació Congost Autisme”. Sempre que vulguis, pots deixar de fer la teva donació periòdica o modificar-ne l’import, adreçant un correu a moc.o1714256075icadn1714256075ufems1714256075itua@1714256075ofni1714256075.

VULL FER UN DONATIU
*
DADES DEL DONANT
*
En compliment de la llei orgànica de 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal, la Fundació Privada Congost Autisme informa que les seves dades seran incorporades a un fitxer titularitat de la Fundació amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre actes relacionats amb l'entitat. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que marca la legislació vigent adreçant-se a la Fundació Privada Congost Autisme, Ronda del Carril nº 75, 08530 la Garriga, o enviant un correu electrònic a moc.o1714256075icadn1714256075ufems1714256075itua@1714256075ofni1714256075.