Des de la Fundació estem treballant intensament per donar suport a les entitats TEA que tenen greus dificultats arrel de la crisi de la COVID19. Aconseguir material de protecció per als professionals que atenen a persones amb TEA és una de les nostres prioritats en aquests moments. Des d’aquí volem agraïr a les empreses Lucta i a PuenteChina, que a través de la seva presidenta Liling Qi Zhou i la seva consellera delegada Lidan Qi Zhou, han fet arribar 2.000 mascaretes de protecció per als nois i noies greument afectats per autisme que viuen a Llar Cottet i Llar Caublanc de la Garriga. Gràcies Ignacio i Marta per pensar en nosaltres.

També volem agrair a Àuria Grup el subministrament de sol.lucions hidroalcohòliques per la higiene de mans sense aigua. Àuria és una entitat social que dona treball a persones amb discapacitat. Una de les seves activitats regulars és produir colònies i perfums per grans marques. Ubicada a la zona zero de la crisi de la COVID19, van haver de tancar les instal.lacions, però han sabut reinventar-se ràpidament produïnt sol.lucions hidroalcohòliques. La Fundació, juntament amb els centres sanitaris i les llars residències de la Conca d`Òdena, vam ser dels primers en rebre les primeres unitats

Han estat molts els col.laboradors habituals de la Fundació que s’han dirigit a nosaltres per fer donació de materials de protecció o directament fer donatius. Us animem a contactar amb nosaltres si teniu opció d’aconseguir materials de protecció o desinfecció a moc.o1713936263icadn1713936263ufems1713936263itua@1713936263ofni1713936263. També podeu fer un donatiu aquí, indicant el concepte COVID19. Aquest any, les entitats TEA ens enfrontem a una crisi sanitària, però també econòmica. La vostra aportació és imprescindible.

Tingueu cura de les persones vulnerables al voste entorn i molta força. Tot anirà bé!