La Fundació Congost Autisme impulsa l’adquisició d’una cadira/grua adaptada per tal que persones amb autisme i mobilitat reduïda puguin accedir a la piscina

Cal una cadira/grua adaptada perquè puguin accedir a l’aigua i realitzar les activitats terapèutiques com la resta de companys i companyes.

Vull col·laborar

La Fundació Congost Autisme impulsa l’adquisició d’ajudes tècniques necessàries i l’adaptació d’espais i equipaments per tal que persones greument afectades pel TEA i amb mobilitat reduïda puguin, continuar participant del model de vida activa que defensem, maximitzant el seu benestar i el dels professionals que en tenen cura.

Els nens i nenes que fa més de 43 anys s’iniciaren al centre educatiu especialitzat en el tractament d’infants amb TEA, embrió de l’actual projecte autisme la garriga, s’han fet grans, i com a la resta de la població, l’envelliment comporta un empitjorament de la mobilitat, que en el cas de les persones amb TEA i discapacitat intel·lectual associada, arriba de forma prematura, agreujada i accelerada.

Actualment un grup de persones amb autisme amb greus problemes de mobilitat reduïda, ja no poden accedir a l’aigua, ni amb el suport dels educadors. Cal una cadira/grua adaptada perquè puguin accedir a l’aigua i realitzar les activitats terapèutiques com la resta de companys. Sense aquest element tècnic, aquestes persones no poden accedir a l’aigua. Cal garantir igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, també al col·lectiu de persones amb TEA i mobilitat reduïda.

Subministrar les ajudes tècniques necessàries per tal de poder mantenir una vida activa i procedir a les adaptacions de les instal·lacions i equipaments que disposem per tal d’assegurar una atenció assistencial i terapèutica de qualitat, té com objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb TEA, la de les seves famílies i la dels professionals que en tenen cura.

Les activitats aquàtiques són una eina terapèutica per les persones amb autisme, ja que :

• Milloren els seu benestar físic i emocional
  • Augmenten l’estimulació cognitiva i motriu
  • Redueixen els problemes de conducta
  • Milloren la relació interpersonal amb els professionals que els atenen
  • Milloren l’autonomia personal mitjançant el treball d’hàbits previs i posteriors a l’activitat aquàtica

Fes-te donant de la Fundació

La teva col·laboració és imprescindible!

Per portar a terme aquest projecte i molts altres, necesssitem la teva col·laboració. Fes-te donant de la Fundació fent una aportació escollint la quantitat que vols aportar i la periodicitat. El teu donatiu es farà efectiu sota el concepte “Fundació Congost Autisme”. Sempre que vulguis, pots deixar de fer la teva donació periòdica o modificar-ne l’import, adreçant un correu a moc.o1713977235icadn1713977235ufems1713977235itua@1713977235ofni1713977235.

VULL FER UN DONATIU
*
DADES DEL DONANT
*
En compliment de la llei orgànica de 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal, la Fundació Privada Congost Autisme informa que les seves dades seran incorporades a un fitxer titularitat de la Fundació amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre actes relacionats amb l'entitat. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que marca la legislació vigent adreçant-se a la Fundació Privada Congost Autisme, Ronda del Carril nº 75, 08530 la Garriga, o enviant un correu electrònic a moc.o1713977235icadn1713977235ufems1713977235itua@1713977235ofni1713977235.