Toquem, sentim, vivim.

Sota el lema “Toquem, sentim, vivim”, i sumant-nos al moviment global Giving Tuesday, en el que es promou el dia 29 de novembre com el dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials, la Fundació Congost Autisme impulsa una campanya de captació de fons per finançar l’activitat de Toquem, sentim, vivint… fem camí.

L’activitat està dissenyada per a persones amb autisme i discapacitat intel·lectual associada, i consisteix en, a través de la música en directe, i amb l’acompanyament d’un professional, passar per diferent textures que ajuden a connectar amb els companys i amb ells mateixos. Trepitjar i tocar amb les mans pedres suaus, rugoses, palla, gespa, teles de diferents tipus, esponges, fregalls i una infinitat de coses que van fabricant amb les seves mans.

El sentit del tacte i el del so ajuda a ser presents en la comunitat. Escoltem i toquem allò que ens envolta per aprendre i comunicar-nos amb els altres.

La Fundació demana la col·laboració de persones i entitats per finançar l’activitat i ampliar el camí amb molts altres materials que faran que l’experiència dels participants sigui més complerta i estimulant.

Com pots col·laborar?

• A través del formulari de donació
  • Fent un BIZUM posant el codi de la Fundació: 01760
  • Fent una transferència bancària a: ES76 2100 0126 1802 0030 4399

Què farem amb el teu donatiu?

El teu donatiu servirà per finançar les despeses de l’activitat.

Altres formes de col·laborar

Donacions de producte, voluntariat, donatius mensuals, llegats… Si vols col·laborar amb nosaltres, trobarem la millor manera. Posa’t en contacte amb nosaltres.

Moltes gràcies!

I recorda que el teu donatiu té desgravacions fiscals!