Al cotxe! I sobre rodes

Sota el lema “Al cotxe! I sobre rodes”, i sumant-nos al moviment global Giving Tuesday, en el que es promou el dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials, la Fundació Congost Autisme impulsa una campanya de captació de fons per fer front per fer front a les despeses de instal·lació de d’una rampa homologada al vehicle de transport col·lectiu d’autisme la garriga.

Gràcies a les aportacions econòmiques del Sr. Enric Romagosa i el Grup Rmotion Automotive, la Fundación Banco Santader, CaixaBank Payments & Consumer i l’oficina de Caixabank de la Garriga, la xarxa de serveis autisme la garriga disposa d’un vehicle de transport col·lectiu per tal que i els nois i noies que viuen a les llars puguin desplaçar-se per fer activitats fora de la població o assistir a visites mèdiques o intervencions quirúrgiques. El repte ara és aconseguir els 3.218€ que ha suposat la instal·lació de la rampa d’accés, per tal que tots el usuaris que es desplacen en cadira de rodes també puguin utilitzar el vehicle.

Ajuda’ns a fer-los pujar al cotxe! DONA per instal·lació de la rampa per pujar #AlCotxe #TEAsobreRODES

Com pots col·laborar?

• Fent un BIZUM posant el codi de la Fundació: 01760
  • A la plataforma Migranodearena.org fent click aquí
  • Fent una transferència bancària a: ES76 2100 0126 1802 0030 4399

Què farem amb el teu donatiu?

El teu donatiu servirà fer front a les despeses d’adquisició i instal·lació de la rampa homologada del vehicle de transport col·lectiu d’autisme la garriga.

Altres formes de col·laborar

Donacions de producte, voluntariat, donatius mensuals, llegats… Si vols col·laborar amb nosaltres, trobarem la millor manera. Posa’t en contacte amb nosaltres.

Moltes gràcies!

I recorda que el teu donatiu té desgravacions fiscals!