Neftis Laboratorios dona productes a la Fundació

Neftis Laboratorios, empresa situada a Santa Eulàlia de Ronçana, va fer una donació de 4.451 unitats de gel de bany a 10 entitats socials, entre elles, la Fundació Congost Autisme. La donació va ser gestionada a través de la plataforma Pont Solidari, de la Fundació Banc de Recursos, que actua com un pont entre entitats coordinant ofertes d’empreses i peticions d’entitats socials del nostre país.

Neftis Laboratorios, com ells mateixos descriuen, portaven temps pensant en com podien oferir quelcom a la societat. Finalment van decidir produir una línia de cosmètica solidària per a qui la pogués necessitar.

Aquest ha sigut el primer acte de la línia de cosmètica solidària, que pretén tenir una continuat trimestral.

Perquè com ells mateixos diuen, es tracta de sumar, de col·laborar, d’aportar un granet de sorra.

Podeu veure la notícia que van publicar en aquest enllaç.

La resta d’entitats receptores de la donació van ser: Arrels Fundació, Centre Català de Solidaritat, Fundació Ànima, Fundació Estimia, MALLA – Associació Catalana Tutelar de persones amb discapacitat psíquica, Obinso – Obra d’integració social, Obra Social Sant Joan de Déu, Residència La Pau i Senior Centre Residència.

Els nois i noies amb autisme que viuen a Llar Cottet i Llar Cau Blanch, ja gaudeixen de la donació. Moltíssimes gràcies Neftis!