Neftis Laboratorios, empresa situada en Santa Eulalia de Ronçana, va fer una donació de 4.451 unitats de gel de bany a 10 entitats socials, entre elles, la Fundació Congost Autisme. La donació fou gestionada a través de la plataforma Pont Solidari de la Fundació Banc de Recursos, que actua com un pont entre entitats coordinant ofertes d’empreses i peticions d’entitats socials del nostre país.

Neftis Laboratorios, com ells mateixos descriuen, portaven temps pensant com podien oferir quelcom a la societat. Finalment, van decidir produir una línia de cosmètica solidària per qui la pogués necessitar.

Aquest ha sigut el primer acte de la línia de cosmètica solidària, que pretén tenir una continuitat trimestral.

Perquè com ells mateixos diuen, es tracta de sumar, de col.laborar, d’aportar un granet de sorra.

Podeu veure la notícia que van publicar en aquest enllaç.

La resta d’entitats receptores del donatiu van ser: Arrels Fundació, Centre Català de Solidaritat, Fundació Ànima, Fundació Estimia, MALLA – Associació Catalana Tutelar de persones amb discapacitat psíquica, Obinso – Obra d’integració social, Obra Social Sant Joan de Déu, Residència La Pau i Senior Centre Residència.

Els nois i noies que viuen a Llar Cottet i Llar Cau Blanc, ja gaudeixen de la donació. Moltíssimes gràcies Neftis!